مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-07اجتماعي

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد/ آرامش نسبی در دریا


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر وضعیت جوی و دریایی استان را آرام پیش بینی کرد و گفت: سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد.

- اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از بعدازظهر امروز تا اوایل شب، به سبب وزش بادهای جنوبی در فراساحل استان، دریا در این مناطق به نسبت متلاطم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته پیش رو به جز در ساعاتی از بعدازظهر که سرعت وزش بادها تا حدودی افزایش می یابد، وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت، غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی، از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 28 گاهی 36 کیلومتر در ساعت و در فراساحل گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج 30 تا 90 و در ساعاتی از بعدازظهر تا 120 سانتیمتر و در فراساحل گاهی 60 تا 120 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد/ آرامش نسبی در دریا

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد/ آرامش نسبی در دریا