مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-07دانش

برنامه رویدادهای استارتاپی علمی کاربردی در سال جاری اعلام شد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه رویداد هایی استارت آپی در سال 1400 تثبیت می شوند، گفت:ایجاد بهره وری در کسب و کارها با استفاده از خلاقیت و نوآوری را در دنیای امروز ضروری است که ما در دانشگاه علمی کاربردی این هدف را تثبیت خواهیم کرد.

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه رویداد هایی استارت آپی در سال 1400 تثبیت می شوند، گفت:ایجاد بهره وری در کسب و کارها با استفاده از خلاقیت و نوآوری را در دنیای امروز ضروری است که ما در دانشگاه علمی کاربردی این هدف را تثبیت خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان دانش کار آراسته در جریان برگزاری رویداد شتاب (استارت آپی) حمل و نقل جاده ای در استان کرمان از تحقق رویدادهای استارتاپی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1400 خبر داد و گفت:ایجاد بهره وری در کسب و کارها با استفاده از خلاقیت و نوآوری را در دنیای امروز ضروری است چرا که استارت آپ ها یکی از نمونه های بهره وری در کسب و کارها به شمار می روند.

وی افزود: ما در دانشگاه علمی کاربردی سال 99 را سال عینیت بخشیدن به رویداد هایی استارت آپی هدف قرار دادیم و سال 1400 را سال تثبیت این تفکر در نظر گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه رویدادهای استارتاپی علمی کاربردی در سال جاری اعلام شد

برنامه رویدادهای استارتاپی علمی کاربردی در سال جاری اعلام شد