مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-07دانش

درخواست دانشجویان از وزیر علوم برای حل مشکلات دانشگاه خواجه نصیر


شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در نامه ای ضمن بیان مشکلات موجود در دانشگاه، خواستار رسیدگی وزیر علوم به این موضوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی وزیر علوم به این مشکلات شد.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر غلامی  وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری باسلام و احترام هماهنگونه که مستحضرید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اولین دانشگاه صنعتی کشور و همچنین جزو پنج دانشگاه برتر صنعتی کشور می باشد.

اما این دانشگاه سطح یک همواره با مشکلات جدی و سختی دست و پنجه نرم کرده که در طی سالیان متمادی و دوره ها و دولت های مختلف توجه درخوری به آن ها نشده و این انبوهی از مشکلات انباشته شده و اکنون کوهی از مشکلات را در مقابل دانشگاه قرار داده است.

یکی از القاب این دانشگاه پر قدمت صنعتی، مجمع الجزایر خواجه نصیر است که به دلیل پراکندگی دانشکده ها و عدم یکپارچگی دانشگاه به این نام معروف شده است که همواره همه روسای دانشگاه و مقامات وزارتی در زمان ها و دوره های مختلف سخن از تجمیع دانشگاه رانده اند که علی رغم وجود گزینه های مناسب، این مهم در هیچ دوره ای تحقق نیافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دانشجویان از وزیر علوم برای حل مشکلات دانشگاه خواجه نصیر

درخواست دانشجویان از وزیر علوم برای حل مشکلات دانشگاه خواجه نصیر