مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-07ورزشي

احداث بیش از 2000 هزار مسکن محرومین در گیلان


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان یکی از اهداف بسیج سازندگی در کشور را احداث مسکن محرومین و مددجو دانست و گفت: با تلاش مهندسین و جهادگران بسیج سازندگی 793 واحد مسکن مددجو و همچنین در سه سال گذشته دو هزار واحد مسکونی در نقاط دورافتاده و روستایی احداث شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی ظهر امروز در مراسم رزمایش سراسری مواسات و توزیع 43 هزار بسته معیشتی در ماه رمضان در استادیوم ورزشی شهید عضدی رشت، با تبریک فرارسیدن روز بسیج سازندگی اظهار کرد: 20 سال از تأسیس سازمان بسیج سازندگی گذشته و این نهاد هدفش خدمت به مردم و محرومین در سطح کشور بوده و در این 20 سال خدمات بسیار زیادی توسط افراد جهادگر به مردم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی گیلان در طول یک سال گذشته گفت: در سال گذشته 30 دهنه پل روستایی احداث و تعمیر و همچنین 28 جاده روستایی توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان بازسازی شده و این روند در طول سال 1400 هم ادامه خواهد یافت .

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اهتمام بسیج و سپاه در تأمین جهیزیه برای زوج های جوان افزود: از سال گذشته و با شیوع موج کرونا در کشور زوج های جوان بعضاً برای تأمین جهیزیه با مشکل مواجه شده و در همین راستا 300 سری جهیزیه در بین زوج های گیلانی توزیع شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از 2000 هزار مسکن محرومین در گیلان

احداث بیش از 2000 هزار مسکن محرومین در گیلان