مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-07سياسي

مبارزه مسلمانان تا آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیست ها ادامه دارد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مبارزه و مقاومت بین مسلمانان و رژیم جنایتکار صهیونیستی تا آزادی قدس شریف و نابودی اسراییل ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی روز جمعه در مراسم نمادین روز قدس در سنندج اظهار کرد: امروز روز جهانی قدس است و از روز اولی که رژیم خون ریز و جنایتکار صهیونیستی شکل گرفت تا امروز شاهد مبارزاتی در جهان اسلام علیه این رژیم بوده ایم.

وی افزود: امام خمینی آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد و طی چهار دهه از این امر حکیمانه شاهد انسجام مسلمانان جهان در جمعه آخر رمضان برای دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین هستیم.

سردار حسینی تأکید کرد: نبرد و مقاومت بین مسلمانان و این رژیم جنایتکار خاتمه نخواهد پذیرفت مگر اینکه مسلمانان و مردم فلسطین به حق خود یعنی آزادسازی قدس شریف برسند.

سردار حسینی افزود: حتی بزرگترین جنگ که جنگ جهانی اول و دوم بود بعد از چند سال پایان پذیرفت اما جنگ مسلمانان که یک جنگ عقیدتی و دفاع از خاک فلسطینیان است تا آزاد سازی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها در طول این سال ها مسلمانان را به خاک و خون کشیدند لذا مقاومت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه مسلمانان تا آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیست ها ادامه دارد

مبارزه مسلمانان تا آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیست ها ادامه دارد