مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-07سياسي

پایین کشیدن پرچم صهیونیست، وظیفه هر مسلمان است


مسلمانی که می خواهد باطل ستیز باشد باید در صحنه مبارزه با باطل حضور داشته باشد و پرچم ناحق صهیونیسم را پایین بکشد و برای آزادی قدس عزیز تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در مراسمی که به مناسبت روز قدس با حضور مسؤولان ارشد چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: روز قدس یادگار هوشمندانه امام خمینی(ره) برای مقابله با باطل و ظلم است که باید با جدیت این روز گرامی و زنده نگه داشته شود.

امام جمعه شهرکرد حقیقت گرایی و آینده نگری را دو ویژگی مهم امام(ره) برشمرد و اعلام روز قدس را هم ناشی از این ویژگی های امام(ره) دانست و افزود: روز قدس باعث می شود پرچم حق همیشه برافراشته باشد و باطل به سمت سرنگونی و اضمحلال حرکت کند.

وی مبارزه با باطل را جزو لاینفک فرهنگ امام خمینی(ره) دانست و تشریح کرد: مسیر و گفتمان امام(ره) برآمده از مکتب امام صادق(ع) است و در فرهنگ اسلام باطل یعنی طاغوت؛ طاغوت یعنی پرچمی که در امریکا و اسراییل به ناحق برافراشته شده است.

قدرت یی امکان برگزاری تجمع در خیابان ها را نداریم ولی دل های مسلمانان به هم گره خورده و پشتیبان فلسطینیان و گروه های مقاومت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین کشیدن پرچم صهیونیست، وظیفه هر مسلمان است

پایین کشیدن پرچم صهیونیست، وظیفه هر مسلمان است