مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-07سياسي

حمایت از مردم فلسطین تا آزادی قدس ادامه دارد


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس روز آرمانخواهی ملت های بیدار است.

- حجت الاسلام سیدجواد مجتهد شبستری در گفت وگو با ایسنا افزود: روز قدس روز آرمان خواهی و حق طلبی ملت های بیدار علیه ظلم است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در42سال گذشته موجب دلگرمی ملت فلسطین شده است، تصریح کرد: امسال هرچند به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی برگزار نمی شود اما حمایت و حق طلبی ملت های بیدار همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: مسلمانان با زنده نگه داشتن یاد ونام روز قدس و آرمان حمایت از مردم فلسطین به دنیا نشان دهند که راهی که امام راحل بنیان گذاری کرده فراموش شدنی نیست و این حمایت تا آزادی کامل قدس ادامه دارد.

حجت الاسلام مجتهد شبستری اظهار کرد: روز قدس تجلی گاه اراده و همبستگی مسلمانان و تمامی آزادی خواهان علیه ظلم وتجاوز وجنایت است .

وی ادامه داد: ملت های آزادی خواه بدانند با اتحاد و وحدت و صبر ومقاومت پیروزی حتمی است چرا که در قرآن نیز به این پیام اشاره شده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تا قبل انقلاب اسلامی مسئله فلسطین در حال فراموشی بود، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز قدس تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مردم فلسطین تا آزادی قدس ادامه دارد

حمایت از مردم فلسطین تا آزادی قدس ادامه دارد