مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-07بين الملل

رژیم صهیونیستی عامل اختلاف و ریشه فتنه در منطقه است


رییس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت (ع) گفت: دولت های استکباری غده سرطانی بنام اسراییل را ایجاد کردند تا در جهان اسلام اختلاف ایجاد کنند و این رژیم عامل اختلاف و ریشه فتنه در منطقه است.

- زنجان-رییس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت (ع) گفت: دولت های استکباری غده سرطانی بنام اسراییل را ایجاد کردند تا در جهان اسلام اختلاف ایجاد کنند و این رژیم عامل اختلاف و ریشه فتنه در منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازامکان پذیر نشده و مردم نتوانسته همانند سال های گذشته اجتماعات بزرگ و راهپیمایی های بزرگ را تشکیل داده و همچنین مسلمانان دنیا هم نتوانستند حضور خودشان را در این روز نشان دهند.

باید به هر صورتی که امکان دارد حمایت و پشتیبانی از فلسطین را اعلام کنیم اختری با تاکید بر اینکه اما مسئله حمایت از فلسطین و مسئله روز قدس به عنوان یک مسئله اصلی مطرح است، افزود: باید به هر صورتی که امکان دارد حمایت و پشتیبانی از فلسطین را اعلام کنیم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل را برای جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه امسال مردم ایران انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل در بستر فضای مجازی اعلام خواهد کرد و این یک وظیفه است که هر یک از ما به هر اندازه که می توانیم به اهمیت روز قدس توجه داشته باشیم، ادامه داد: دنیای اسلام مسئله فلسطین را یک مسئله اصلی می داند و انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی عامل اختلاف و ریشه فتنه در منطقه است

رژیم صهیونیستی عامل اختلاف و ریشه فتنه در منطقه است