مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-07پزشكي

رییس بیمارستان شهدای تجریش: اگر واکسن بیشتری وارد شود، تابستان آرام است


در این موج نسبت به موج های قبلی هم سن درگیری پایین آمده و هم میانگین سنی افرادی که فوت می کنند، کم تر شده که این نشان دهنده ی آن است که جهش های جدیدی که اتفاق می افتد برای سن های پایین تر و نسل جوان و افراد بدون بیماری زمینه ای هم خطرات زیادی دارد.

- رییس بیمارستان شهدای تجریش: اگر واکسن بیشتری وارد شود، تابستان آرام است در این موج نسبت به موج های قبلی هم سن درگیری پایین آمده و هم میانگین سنی افرادی که فوت می کنند، کم تر شده که این نشان دهنده ی آن است که جهش های جدیدی که اتفاق می افتد برای سن های پایین تر و نسل جوان و افراد بدون بیماری زمینه ای هم خطرات زیادی دارد.

رییس بیمارستان شهدای تجریش گفت: اگر واکسیناسیون به همین شکل جلو رود، روند مراجعه ها کاهش پیدا می کند و تابستان آرامی در پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، رضا جلیلی خشنود، رییس بیمارستان شهدای تجریش، با اشاره به وضعیت ورودی بیماران مبتلا به کرونا به این بیمارستان، بیان کرد: در حال حاضر پنج بخش عادی و چهار بخش آی سی یو را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم و همچنان تعداد بیماران و مراجعان کرونایی با شیب ملایمی رو به افزایش است.

وی ادامه داد: در این موج نسبت به موج های قبلی هم سن درگیری پایین آمده و هم میانگین سنی افرادی که فوت می کنند، کم تر شده که این نشان دهنده ی آن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بیمارستان شهدای تجریش: اگر واکسن بیشتری وارد شود، تابستان آرام است

رییس بیمارستان شهدای تجریش: اگر واکسن بیشتری وارد شود، تابستان آرام است