مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-07فناوري

صداقت اجباری اپلیکیشن های اندرویدی با کاربران


گوگل بخش ایمنی جدیدی را در فروشگاه اپلیکیشن پلی استور ایجاد می کند که به کاربران تلفن هوشمند اندرویدی اجازه می دهد مشاهده کنند طراحان برنامه چه اطلاعاتی را درباره آنها جمع آوری کرده و به اشتراک می گذارند.

- گوگل بخش ایمنی جدیدی را در فروشگاه اپلیکیشن پلی استور ایجاد می کند که به کاربران تلفن هوشمند اندرویدی اجازه می دهد مشاهده کنند طراحان برنامه چه اطلاعاتی را درباره آنها جمع آوری کرده و به اشتراک می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرد طراحان اپلیکیشن اندروید تا سه ماهه دوم سال 2022 فرصت دارند این اطلاعات را اعلام کنند.

کاربران بخش ایمنی را از سه ماهه نخست سال 2022 در پلی استور گوگل مشاهده خواهند کرد و علاوه بر این که مشاهده می کنند طراحان برنامه چه اطلاعاتی را درباره آنها جمع آوری می کنند، به اطلاعات حریم خصوصی و امنیتی بیشتری دسترسی پیدا می کنند.

اجبار گوگل برای شفافیت طراحان درباره جمع آوری اطلاعات کاربران، منعکس کننده تصمیم سال 2020 اپل برای وادار کردن طراحان اپلیکیشن به افشای اطلاعاتی است که درباره کاربران جمع آوری کرده و استفاده می کنند.

نسخه 14.

5 iOS که جدیدترین آپدیت نرم افزار موبایل اپل است، شامل ویژگی شفافیت ردیابی اپلیکیشن است که کاربران را ملزم می کند موافقت یا مخالفت خود را با ردیابی شدن توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداقت اجباری اپلیکیشن های اندرویدی با کاربران

صداقت اجباری اپلیکیشن های اندرویدی با کاربران