مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-07اقتصادي

ازبکستان و عربستان سعودی یادداشت تفاهم در زمینه کشاورزی امضا کردند


وزیر کشاورزی ازبکستان و نمایندگان شرکت «الرجحی اینترنیشنال» عربستان سعودی یک یادداشت تفاهم همکاری در زمینه کشاورزی امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، جمشید خواجه یف وزیر کشاورزی ازبکستان در چارچوب سفر به و فرآورده های دام پروری امضا کردند.

برنامه ریزی می شود در چارچوب همکاری ها صادرات فرآورده های کشاورزی از ازبکستان افزایش و از کارخانجات و کشاورزان ازبک حمایت شود.

همچنین برنامه ریزی می شود در ماه ژوئن سال جاری میلادی هیئت نمایندگان شرکت الرجحی اینترنشنال برای بررسی و هماهنگی پیشنهادات معین به ازبکستان سفر کند.

علاوه بر این، هیئت ازبکستان که در عربستان سعودی به سر می برد، در نشست دوره ای کمیسیون بین دولتی حضور پیدا کرد و با عبدالرحمان الفضلی وزیر محیط زیست، منابع آب و کشاورزی، نمایندگان بنیاد توسعه کشاورزی و دیگر شرکت های سرمایه گذاری فعال در زمینه کشاورزی و صنعت غذایی این کشور دیدارهای دوجانبه انجام داد.

در گفت وگوهای وزیر کشاورزی ازبکستان و وزیر محیط زیست، منابع آب و ازبکستان، عربستان سعودی استقلال این کشور را در تاریخ 30 دسامبر سال 1991 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 20 فوریه سال 1992 میلادی بین این دو کشور روابط دیپلماتیک برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان و عربستان سعودی یادداشت تفاهم در زمینه کشاورزی امضا کردند

ازبکستان و عربستان سعودی یادداشت تفاهم در زمینه کشاورزی امضا کردند