مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-07سياسي

ماجراجویی رژیم صهیونیستی عزمها را برای نابودی آن محکم تر می کند


بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ در بیانیه ای اعلام کرد: ماجراجویی های اخیر رژیم منحوس صهیونیستی، عزم ها را برای نابودی این غده سرطانی از عالم، - ، بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ در بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: ماجراجویی های اخیر رژیم منحوس صهیونیستی، نه تنها خللی در اراده ملت شریف ایران و جهان اسلام ایجاد نمی کند، بلکه عزم ها را برای نابودی این غده سرطانی از عالم، مستحکم تر از گذشته خواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَی السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ (مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به دشمن پیشنهاد سازش دهید.

شما بالاترید چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجه مقاومت را بی کم و کاست به شما می دهد) (سوره مبارکه محمد، آیه شریفه 12) دهه ها از وقوع یک تراژدی بزرگ در قلب سرزمین های اسلامی فلسطین عزیرتر از جان می گذرد.

رژیمی سفاک و ددمنش با حمایت اجانب زورگوی عالم، بی وقفه در پی محو و نابودی یک موجودیت دینی ملی واحد و لایتغیر به نام قدس شریف است و در طول بیش از هفت دهه، تمامی حربه های خباثت آلود خود را برای رسیدن به مقصودی شیطانی به کاربسته و حتی وقوع بحران های انسانی بزرگ همچون کووید 19 نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی رژیم صهیونیستی عزمها را برای نابودی آن محکم تر می کند

ماجراجویی رژیم صهیونیستی عزمها را برای نابودی آن محکم تر می کند