مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-07سياسي

نمایشگاه مجازی قرآن امکانات خوبی برای ناشران فراهم کرده است


مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن در شرایط فعلی، با وجود بیماری کرونا به ویژه برای ناشران بهترین راه است.

- ، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از روز شنبه یازدهم اردیبهشت 1400 آغاز شد و تا روز دوشنبه بیستم اردیبهشت برپا خواهد بود و ممکن است به دلیل استقبال مخاطبان، چند روز دیگری نیز این نمایشگاه تمدید شود.

در بخش فروش این نمایشگاه ناشران آثار قرآنی، دینی و انقلاب و دفاع مقدس آثار خود را عرضه کرده اند و مخاطبان می توانند با بهره مندی از بیست درصد تخفیف و همچنین ارسال رایگان به در منزل، کتاب های خود را خریداری کنند.

مخاطبانی که از اینترنت همراه اول استفاده می کنند، نیز هنگام حضور در نمایشگاه مجازی هزینه ای را برای اینترنت پرداخت نخواهند کرد.

همچنین برای علاقه مندانی که به هیچ عنوان به اینترنت دسترسی ندارند، اما مشتاق به حضور و خرید از نمایشگاه قرآن هستند، نیز تمهیدی اندیشیده شده است.

این دسته از مخاطبان می توانند با برقراری ارتباط با مرکز تماس نمایشگاه از طریق همیاران خرید، به ثبت سفارشات خود بپردازند.

درباره نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با مرتضی احمد آخوندی مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه، از پیشکسوتان صنعت نشر ایران گفت وگوی کوتاهی داشته ایم که درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی قرآن امکانات خوبی برای ناشران فراهم کرده است

نمایشگاه مجازی قرآن امکانات خوبی برای ناشران فراهم کرده است