مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-07پزشكي

تست مثبت 11 کارگر هندی واحد صنعتی یزد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: جواب آزمایش تست تعدادی از کارگران هندی واحد صنعتی یزد نوع جهش یافته هندی کالیفرنیایی جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از یزد، پس از ورود کرونای هندی به کشور، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تشکیل جلسه داد و تصمیم های خوبی برای مهار این ویروس خطرناک در استان گرفته شد که بخشی از تصمیمات در خصوص واحد های صنعتی و بخشی به حوزه سلامت مربوط بود.

پس از مشاهده اولین مورد بیماری در یکی از واحد های صنعتی اشکذر، تیم های مراقبت علوم پزشکی در این واحد حضور یافتند و از کارگران ایرانی و هندی تست گرفتند و نتایج تست اولیه و استانی تعدادی از آن ها مثبت شد و تست ها برای تایید تشخیص نوع ویروس به آزمایشگاه تهران ارسال شدند.

محمدرضا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: یازده نمونه به تهران ارسال شده بود تا نوع ویروس جهش یافته تعیین شود که بخشی از آن ها نوع جهش یافته هندی کالیفرنیایی جدید شناسایی شده بودند.

وی گفت: طبیعتا افراد دیگر هم که کرونا مثبت شدند تحت عنوان کرونا هندی تلقی می شوند تا بتوانیم هر چه سریعتر ویروس را کنترل کنیم .

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد بیان کرد: از قبل از ارسال نمونه ها به تهران اقدامات رصد، پیگیری، کنترل، شناسایی و قرنطینه اتباع هندی همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست مثبت 11 کارگر هندی واحد صنعتی یزد

تست مثبت 11 کارگر هندی واحد صنعتی یزد