مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-07سياسي

رتبه بندی معلمان در حال پیگیری است


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث رتبه بندی فرهنگیان و تبدیل وضعیت برخی از آنها به صورت ویژه در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشستی با حضور جمعی از فرهنگیان و معلمان در سالن جلسات آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تعدادی از فرهنگیان شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان کرمانشاه تجلیل کرد.

محمد رشیدی در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت هفته معلم، با تاکید بر لزوم تکریم و بزرگداشت مقام معلم و به خصوص فرهنگیان پیشکسوت، اظهار کرد: تلاش ها و زحمات معلمان در دوران های مختلف بر دفتر روزگار نقش بسته و اگر پیشرفتی امروز در کشور حاصل شده است حاصل مجاهدت های این عزیزان است و این مهم وظیفه ما را در قبال تکریم این قشر جهادگر به ویژه فرهنگیان شاهد و ایثارگر را 2 چندان می کند.

وی با اشاره به استعدادیابی، مهارت افزایی و تربیت اخلاقی به عنوان سه اصل مهم در آموزش و پرورش نسل آینده عنوان کرد: در صورت تحقق این سه اصل، شاهد نیل به اهداف عالی انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت و جامعه مطلوب خواهیم بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای دستیابی به این سه اصل مهم، باید معلمان را که افسران سپاه پیشرفت کشور هستند از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان در حال پیگیری است

رتبه بندی معلمان در حال پیگیری است