مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-07سياسي

توجه به شبکه سازی در فعالیت گروه های جهادی


گروه های جهادی باید با استفاده از رسانه اقشار محتلف را برای فعالیت های جهادی شبکه سازی کرده و برای تخصص های مختلف کار تعریف کنند تا دایره ورود اقشار مختلف به حرکت های جهادی را بیش از پیش گسترش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حمید رضا طلوعی در میزگرد خبری نقش های نیازمند شد وارد شده و جامعه هدف را شناسایی و مشغول به کار می کنند.

مسئول گروه جهادی ربیون با اشاره به اینکه در ایران ظرفیتی بی نظیر به نام بسیج داریم که در هیچ کجای دنیا به جز برخی کشورهای محور مقاومت نمونه ندارد، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها، بسیج و گروه های جهادی جاهایی ورود می کنند که کشور به آن نیاز دارد و کمک مومنانه یکی از این بخش هاست.

طلوعی ادامه داد: گروه های جهادی نه مردم و نه مدیرند ولی جاهایی که کشور در آستانه بحران است گروه های جهادی وارد معرکه می شوند.

کرونا در همه دنیا بحران شد ولی در ایران بحران نشد، چرا که نیروهای جهادی در فعالیت های مختلفی مانند غسل اموات، حضور در بیمارستان ها، تولید ماسک و گان که در کشور در حال تبدیل شدن به بحران بود وارد عمل شدند و کمتر از یک ماه موضوع را حل کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حضور جوان مومن انقلابی در صحنه های مختلف تاکید کرده اند، اظهار کرد: امروز شاهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به شبکه سازی در فعالیت گروه های جهادی

توجه به شبکه سازی در فعالیت گروه های جهادی