مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-07سياسي

ملت ایران حامی فلسطین و پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی است


ملت ایران اسلامی حامی فلسطین و پرچمدار مبارزه با رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و محور مقاومت در برابر این رژیم بوده و پای این آرمان الهی خود ایستاده است.

- ، فریدون همتی با ارسال پیامی به رسانه ها اظهارداشت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست های غاصب، از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی به شمار می رود و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نیز در این راستا با ابتکار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت.

وی ادامه داد: قدس نخستین قبله گاه مسلمانان است و در کلام نورانی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز از فلسطین به عنوان پاره تن اسلام تعبیر شده که بیانگر اهمیت این سرزمین و به خصوص قدس شریف برای تمامی مسلمین عالم است.

بنا به اظهار استاندار هرمزگان، جمهوری اسلامی ایران همواره منادی وحدت و انسجام مسلمین و پیشگام دفاع از مردم فلسطین بوده است و روز جهانی قدس که برای آزادی خواهان جهان الهام بخش بوده به سرمنشایی برای وحدت و انسجام مسلمانان در دفاع از قدس شریف تبدیل شده است.

همتی یاد آور شد: وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین، هیچ گاه فراموش نخواهد شد و قطعاً غده سرطانی رژیم صهیونیستی، با همدلی و اتحاد جامعه اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران حامی فلسطین و پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی است

ملت ایران حامی فلسطین و پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی است