مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-07سياسي

دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت و گفتمان مقاومت است/ساماندهی 110 گروه جهای در ساوه


شجره طیبه بسیج، منشاء خدمات بسیاری در نظام اسلامی و در عرصه محرومیت زدایی و خدمت صادقانه به آحاد مختلف مردم بویژه محرومین و مستضعفین است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: شجره طیبه بسیج، منشاء خدمات بسیاری در نظام اسلامی و در عرصه محرومیت زدایی و خدمت صادقانه به آحاد مختلف مردم بویژه محرومین و مستضعفین است.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه در نشستی با خبرنگاران که با هدف تشریح برنامه های بسیج سازندگی سپاه و به مناسبت فرا رسیدن 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در سپاه برگزار شد، اظهار کرد: با ادغام جهادسازندگی یک خلاء در کشور احساس شد ولی با ایجاد بسیج سازندگی به دستور رهبر معظم انقلاب، فرصت جدیدی برای محرومیت زدایی، سازماندهی نیروهای مردمی برای عمران و آبادانی و ایجاد عدالت و پیشرفت بوجود آمد و خدمات گسترده ای را در مدت زمان فعالیت بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی هستیم.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی متولی اصلی و میدان دار سازماندهی و هدایت خیل میلیونی جوانان علاقمند به نقش آفرینی در محرومیت زدایی و پیشرفت کشور در قالب گروه های جهادی و مردمی است و به دنبال تحقق شعار عدالت و پیشرفت، امیدآفرینی و طراحی الگوهای عملی برای حرکت عمومی و مشارکت آحاد مردم که همانا عینیت بخشیدن به مردم سالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت و گفتمان مقاومت است/ساماندهی 110 گروه جهای در ساوه

دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت و گفتمان مقاومت است/ساماندهی 110 گروه جهای در ساوه