مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-07سياسي

پاسخ جالب رییسی به ادعای حضورش در انتخابات 1400 چه بود؟


محمدرضا باهنر در مورد پاسخ رییسی به ادعای حضورش در انتخابات گفت: یکی از دوستان تعریف می کرد که وقتی با ایشان صحبت می کنیم، می گویند که الان ساعت چند است و مثلا شما می گویید الان ساعت 2 بعد از ظهر ششم اردیبهشت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: رهبری باید از کاندیداتوری ابراهیم رییسی راضی باشد.

او گفت: قالیباف آمدنش را تقریبا به نیامدن آقای رییسی منوط کرده است که اگر آقای رییسی نیاید من می آیم.

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛ *بحث هایی به ویژه در فضای مجازی و رسانه ای مطرح است که اصولگرایان به شدت به دنبال کاندیداتوری آقای رییسی هستند.

شما خبر یا تحلیلی در مورد حضور آقای رییسی همچنین درباره گمانه زنی ها از حضور آقای قالیباف در انتخابات دارید که البته به قول خودتان هر دو اکنون رییس قوا هستند؛ شما امکان حضور این دو نفر را چطور می بینید؟ البته کاندیدتوری هردو از نظر حقوقی هیچ اشکالی ندارد.

من در دو یا سه ماه گذشته هم با آقای رییسی ملاقات هایی داشتم و با هم مذاکره کردیم، چیزی که تقریبا به تکرار تبدیل شده است؛ یکی از دوستان تعریف می کرد که وقتی با ایشان صحبت می کنیم، می گویند که الان ساعت چند است و مثلا شما می گویید الان ساعت 2 بعد از ظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ جالب رییسی به ادعای حضورش در انتخابات 1400 چه بود؟

پاسخ جالب رییسی به ادعای حضورش در انتخابات 1400 چه بود؟