مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-07سياسي

وزیر علوم به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد


وزیر علوم در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هم افزایی و هم اندیشی کشورهای اسلامی در زمینه علم و فناوری، زمینه ساز نیل به جایگاه شایسته جهان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس صادر کرد، گفت: هم اندیشی به منظور افزایش و هم افزایی قدرت کشورهای اسلامی، در تمامی سطوح به ویژه در بخش علم و فناوری، از جمله مقدمات لازم برای نیل به جایگاه شایسته جهان اسلام است.

متن پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به شرح زیر است: روز قدس نماد عشق و استقامت، شوق رهایی از نفاق و کفر، شکوه ایمان و یادآور اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

جمهوری اسلامی ایران بر اساس موقعیت راهبردی و امکانات و ظرفیت های خاص خود و با توجه به آثار و برکات انقلاب اسلامی، پرچمدار جنبش های اسلامی و الهام بخش بیداری و حضور در صحنه مسلمانان جهان است و روز جهانی قدس از جمله یادگارهای ماندگار و اثرگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که همه ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان با نمایش کارکرد اجتماعی اسلام به عنوان مظهر تلفیق دین و سیاست، زمینه خیزش عمومی جهان اسلام را در برابر دشمنان به خصوص رژیم صهیونیستی غاصب فراهم می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد

وزیر علوم به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد