مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-07سياسي

دیپلماسی نمی تواند حق فلسطینیان را برگرداند/ راهی جز مبارزه نیست


فرمانده شهید نیروی قدس سپاه با طرح این سوال که آیا می توان با دیپلماسی حقوق فلسطینیان را احقاق کرد، می گوید: در اینجا راهی جز مبارزه و فداکاری وجود ندارد.

- ، پس از انتشار فایل مصاحبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و بحث هایی که در ارتباط با میدان و دیپلماسی در این گفتگو مطرح شد، برخی سیاسیون و طرفداران مذاکره با غرب را بر آن داشت تا فرضیه گفتگو و بهره گیری از ابزار دیپلماسی برای احقاق حقوق فلسطینیان، به جای مبارزه و استفاده از ابزارهای نظامی، را مطرح کنند.

اما سوال اینجاست که آیا در واقعیت، مساله قدس را می توان با مذاکره و دیپلماسی حل کرد؟ این سوال را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چند سال قبل از شهادت خود، طی سخنرانی هایی پاسخ دادند.

حاج قاسم سلیمانی در یک سخنرانی می گوید: یاسر عرفات را با خدعه مذاکره ای که بوسیله آن او را فریب دادند، اسلحه مبارزه را زمین گذاشت.

اما نتیجه چه شد؟ وی تاکید می کند: آیا امکان چنین چیزی وجود دارد که با دیپلماسی بتوان فلسطین را به فلسطینیان برگرداند؟ سردار شهید سلیمانی می گوید: در اینجا راهی جز مبارزه و فداکاری وجود ندارد.

در اینجا باید ایستاد و فداکاری کرد.

به گفته حاج قاسم سلیمانی، امروز نقطه غزه در جنوب فلسطین و نقطه لبنان در شمال فلسطین، نقاط تولید اضطراب دائمی و نگرانی و همچنین اساس فروپاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی نمی تواند حق فلسطینیان را برگرداند/ راهی جز مبارزه نیست

دیپلماسی نمی تواند حق فلسطینیان را برگرداند/ راهی جز مبارزه نیست