مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-07سياسي

چیزی به نام معامله قرن دیگر وجود ندارد/ اسراییل یک زندان بزرگ است


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه معامله قرن همان تکمیل کننده طرح سازش فلسطین بود گفت: اکنون دیگر چیزی به عنوان معامله قرن وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو معیشت آغاز شد و به ساختار سیاسی، دولت و نخست وزیر، امتداد یافت.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: از طرف دیگر اگر در گذشته فقط در محافل بسته امنیتی، این گونه صحبت می شد که چه چالش ها و تهدیداتی در سال های آینده فراروی رژیم صهیونیستی است؛ اکنون به قدری این آسیب پذیری ها آشکار شده است که حتی سیاسیون صهیونیست در داخل رژیم صهیونیستی و در بیرون نسبت به بقای این رژیم در سال های آینده دچار تردید شدند و انتقادات جدی به حاکمان این رژیم اشغالگر دارند.

امیرعبداللهیان افزود: چهار انتخابات پارلمانی در کمتر از دو سال گذشته در سرزمین های اشغالی برگزار شده است، اما هیچ یک از نتایج این انتخابات به این منجر نشده است که به شکل ائتلاف بتوانند یک دولت تشکیل دهند.

وی اضافه کرد: به علت شکاف های اجتماعی و سیاسی و بی اعتمادی فزاینده ای که ساکنان سرزمین های اشغالی با حاکمان این رژیم جعلی پیدا کردند به نظر می آید لاپید هم در تشکیل دولت جدید و کابینه، موفق نشود و این بن بست سیاسی نتیجه بن بست های امنیتی، نظامی و اجتماعی این رژیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی به نام معامله قرن دیگر وجود ندارد/ اسراییل یک زندان بزرگ است

چیزی به نام معامله قرن دیگر وجود ندارد/ اسراییل یک زندان بزرگ است