مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-05-06اقتصادي

شاخص ها اولویت توزیع اعتبارات بودجه ای سیستان و بلوچستان خواهد بود


امسال رشد 6 برابری بودجه و رتبه نخست بودجه کشور در این استان با اعتبار حدود 12 هزار میلیارد تومان محقق شده که در این مهم اختیارات از افراد به شاخص ها داده شد به این معنی که محرومیت هایی موجود منطقه بیشتر مورد توجه قرار خواهد بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امسال رشد 6 برابری بودجه و رتبه نخست بودجه کشور در این استان با اعتبار حدود 12 هزار میلیارد تومان محقق شده که در این مهم اختیارات از افراد به شاخص ها داده شد به این معنی که محرومیت هایی موجود منطقه بیشتر مورد توجه قرار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری سیستان وبلوچستان، احمدعلی موهبتی در مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس کزور شهرستان سرباز اظهارداشت: هر چند خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار بوده ولی آن گونه که باید خدمت انجام نشده و ما از اینرو شرمنده هستیم.

وی با بیان اینکه همدلی، صفا و هم افزایی بین مردم با یکدیگر همچنین بین دولت و مردم و از سوی دیگر بین مسوولان نظام، نمایندگان دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه و جماعت مطالبه گری رسانه ها و غیره اثر خوبی در اعتبارات 1400 سیستان و بلوچستان گذاشته است، افزود: از این جهت بودجه این استان دارای جهش بسیار خوبی شده که با توجه به این جهش بسیار خوب در حوزه راه، آب آشامیدنی و بهداشت و سلامت اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص ها اولویت توزیع اعتبارات بودجه ای سیستان و بلوچستان خواهد بود

شاخص ها اولویت توزیع اعتبارات بودجه ای سیستان و بلوچستان خواهد بود