مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-05-06اقتصادي

خروج 50 درصد متخصصان از گردشگری ایران


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با انتقاد از مدیریت گردشگری و سیاست گذاری های ستاد ملی کرونا در دوران همه گیری، گفت: حدود 50 درصد متخصصان و افراد باتجربه تحت تاثیر مدیریت و تصمیم های اشتباه از صنعت گردشگری خارج شده اند.

- رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با انتقاد از مدیریت گردشگری و سیاست گذاری های ستاد ملی کرونا در دوران همه گیری، گفت: حدود 50 درصد متخصصان و افراد باتجربه تحت تاثیر مدیریت و تصمیم های اشتباه از صنعت گردشگری خارج شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حرمت الله رفیعی ـ رییس هیأت مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ـ در وبینار بحران کرونا و مدیریت گردشگری ایران که از سوی هسته علمی جهانگردی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، از بی توجهی و سیاست گذاری های غلط برای صنعت گردشگری سخن گفت و افزود: متاسفانه بیشتر مسؤولان صنعت گردشگری را هنوز فسق و فجور می دانند.

اگر این گونه بود در قرآن در چند آیه به آن اشاره و توصیه نمی شد.

ولی مسؤولان با همان نگاهی که دارند همچنان به صنعت گردشگری بی توجه هستند.

او با انتقاد از مدیریت گردشگری در دوران کرونا، اظهار کرد: در اوج احترام به کادر درمان و پزشکی، اما بعد از یک سال هنوز آشفته بازاری در مدیریت کرونا حاکم است و همچنان از مردم توقع دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 50 درصد متخصصان از گردشگری ایران

خروج 50 درصد متخصصان از گردشگری ایران