مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-06سياسي

حرکت جهانی در روز قدس مسلماً به نتیجه خواهد رسید


نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه اسلامی است، گفت: حرکت جهانی و عمومی در روز قدس مسلماً به نتیجه خواهد رسید و آن روز به یاری خداوند متعال نزدیک خواهد بود.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه اسلامی است، گفت: حرکت جهانی و عمومی در روز قدس مسلماً به نتیجه خواهد رسید و آن روز به یاری خداوند متعال نزدیک خواهد بود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت روز قدس، اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار مهم امام خمینی (ره) معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان عالم در مقابل مستکبران است و تنها راه نجات فلسطین هم همین روز جهانی قدس است چرا که وقتی فریاد همه امت های مسلمان علیه استکبار جهانی بلند شود، این تنها امیدواری و روزنه برای نجات مردم مظلوم فلسطین است.

وی بیان کرد: بر همه امت اسلامی فرض و واجب است که در این روز به هر شکل ممکن تنفر خودشان را علیه رژیم غاصب صهیونیستی و همه آنهایی را که این رژیم فاسد را درست کردند بلند کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه تجربه به ما نشان داد که قطعاً فریاد و خواسته عمومی تأثیرگذار است، افزود: نمونه بارز این موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت جهانی در روز قدس مسلماً به نتیجه خواهد رسید

حرکت جهانی در روز قدس مسلماً به نتیجه خواهد رسید