مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-06سياسي

مقاومت تنها رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی است


میدان امروز میدان مقاومت است و تنها رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی است .

- با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال 58 از سوی رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس بیان کرد: حمایت از مظلوم به ویژه جامعه اسلامی که مورد ظلم و ستم ظالمان و مستکبران قرار می گیرد وظیفه همه مسلمانان است.

امام جمعه گناوه افزود: به تعبیر فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) اگر کسی صدای مظلومیت یک مسلمان را بشنود و به ندای او پاسخ ندهد مسلمان نیست.

امام جمعه گناوه ادامه داد: از توصیه ها و وصایای امیرالمومنین حضرت علی (ع) در شب شهادت ایشان فرمودند: فرزندانم، همیشه و همواره خصم و دشمن ظالمان و کمک کار مظلومان باشید.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در روز جهانی قدس با لبیک به ندای پیامبر (ص) امیرالمومنین (ع) و فرزندش حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و در حمایت از آرمان های بلند مردم مظلوم فلسطین این روز را گرامی خواهند داشت و همبستگی و حمایت خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

امام جمعه گناوه با اشاره به اهمیت سرزمین قدس و بیت المقدس در آیات و روایات گفت: قدس و بیت المقدس در آموزه های دینی و اسلامی از اهمیت و قداست بالایی برخوردار است و امیدواریم که همه بتوانیم دین و وظیفه خود را به قدس و اولین قبله مسلمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت تنها رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی است

مقاومت تنها رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی است