مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-06اقتصادي

ظرفیت پذیریش تردد خودروهای سنگین در مرز سرو افزایش یابد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بر افزایش ظرفیت پذیرش تردد خوردهای سنگین به سمت ترکیه از مسیر پایانه مرزی سرو بصورت روزانه تاکید کرد.

- ، ارسلان شکری عصر پنجشنبه در جلسه بین المللی هماهنگی در خصوص افزایش ظرفیت مرز پایانه مرزی سرو_اسن دره با حضور هیئت ایرانی و ترکیه با تاکید بر ساماندهی تردد ناوگان ترانزیتی در مرزهای بازرگان و سرو اظهار کرد: کاهش صف های طولانی ناوگان ترانزیتی در پایانه های مرزی و ساماندهی شرایط ایجاد شده نیازمند اتخاذ تدابیر فوری و عملیاتی است.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای تجار، صنوف و رانندگان ادامه داد: در بحث ترانزیت، صادرات و واردات در مرزهای بازرگان و سرو مشکلاتی به وجود آمده که باید ساماندهی و بهبود یابد.

شکری افزود: با هماهنگی و همکاری دو طرف ایران و ترکیه برای نظم بخشیدن به ساعات اداری در مرزهای مذکور و شناسایی ساعت های پِرت در این مبادی ورودی و خروجی می توان از اتلاف وقت و ایجاد صف های طولانی جلوگیری نمود.

وی در خصوص عملیات ساخت و ساز در مرز گوربولاغ ترکیه گفت: همزمان با انجام عملیات ساخت و ساز در مرز گوربولاغ به عنوان مرز مقابل پایانه مرزی بازرگان ضروری است تدابیری اتخاذ گردد تا در تردد کامیون ها در مرز بازرگان به عنوان یکی از پرترددترین و مهم ترین مرزهای ایران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیریش تردد خودروهای سنگین در مرز سرو افزایش یابد

ظرفیت پذیریش تردد خودروهای سنگین در مرز سرو افزایش یابد