مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-06سياسي

مقاومت؛ اصل اصیل قرآنی/ عدالت مبنای صلح باشد


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مقاوت اسلامی را یک اصل اصیل قرآنی دانست که بر پایه رحمت و اخلاق و حقوق بشری است و عنوان کرد: انقلابیون عالم نباید فکر کنند در دوران پساکرونا دیگر نسبت به مسئله قدس مسئولیتی ندارند.

- ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مقاوت اسلامی را یک اصل اصیل قرآنی دانست که بر پایه رحمت و اخلاق و حقوق بشری است و عنوان کرد: انقلابیون عالم نباید فکر کنند در دوران پساکرونا دیگر نسبت به مسئله قدس مسئولیتی ندارند.

آیت الله رضا رمضانی امشب در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با تاکید بر لزوم اهتمام مسلمانان نسبت به مسئله روز قدس شریف، اظهار کرد: روز قدس هر سال نه فقط در ایران اسلامی، بلکه در اقصی نقاط دنیا باشکوه خاصی برگزار می شود و این موضوع برای حاکمیت استکبار روشن و واضح است.

وی مقاومت را تنها گزینه برای قدس و ملت فلسطین دانست و افزود: برخی گمان می کنند که مذاکره درباره مسئله قدس سودبخش و در راستای منافع ملی است، اما این خیالی بیش نیست، زیرا فلسطین متعلق به فلسطینیان است و آوارگان فلسطینی باید به سرزمین خود بازگردند و اشتغالگران باید اخراج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت؛ اصل اصیل قرآنی/ عدالت مبنای صلح باشد

مقاومت؛ اصل اصیل قرآنی/ عدالت مبنای صلح باشد