مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-05-06سياسي

توزیع 200 بسته معیشتی در رزمایش ضیافت همدلی در چمستان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور با اشاره به سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه اوقاف، گفت: در این رزمایش 200 بسته معیشتی بین نیازمندان منطقه چمستان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام عیسی توپاحیدری عصر امروز در آیین توزیع بسته های معیشتی رزمایش ضیافت همدلی که در مسجد جامع شهر چمستان برگزار شد، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه برحسب وظیفه شرعی از محل موقوفات مومنان به جامعه هدف خدمت می کند و مهمترین وظیفه اش اجرای نیات واقفان است.

وی با اشاره به اجرای سه رزمایش در یک سال گذشته، افزود: از زمان شروع گنبد آهنین فرماندار شهرستان نور نیز در این مراسم با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این رزمایش، اظهار کرد: کمک های معیشتی اگرچه نیازهای نیازمندان را برطرف نمی کند اما مرهمی بر انبوه نیازمندی های آنان است.

   نظام جمهوری اسلامی هر روز در جهان بیشتر و بالاتر می رود درعوض امروز غرب و اسراییل آسیب پذیرترین رژیم ها هستند و شاهد انفجارهای مکرر در اسراییل هستیم، کسانی که مدعی گنبد آهنین بودن موشک های مختلف در مراکز حساس آن فرود می آید.

 شادمان گفت: اسراییل هویت ندارد هر کسی که هویت ندارد آسیب پذیر است امروز اسراییل آسیب پذیرترین رژیم هاست اما افق های روشن غلبه حق بر باطل در جلوی دیدگان ما هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 بسته معیشتی در رزمایش ضیافت همدلی در چمستان

توزیع 200 بسته معیشتی در رزمایش ضیافت همدلی در چمستان