مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-06سياسي

روز قدس نماد ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: روز قدس، نماد حریت، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی، تجلی فریادهای آزادی خواهانه در برابر غاصبان، - زورگویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در پیامی که به مناسبت سالروز روز قدس صادر شده، آورده است، روز قدس، میراثی گرانبها و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت های مسلمان در برابر زورگویان را به تجلی کشاند که به برکت نفس مخلصانه امام راحل (ره) این روز جهانی شد و به روزی برای آزادی خواهی و جنبش و بیدار باش برای مسلمانان جهان تبدیل شد.

این پیام می افزاید، رژیم غاصب صهیونیستی، اربابان و ایادی آنان، سالهاست که آتش کینه و ستیز خود را در منطقه تیزتر کرده و در تلاشند تا با نیرنگ های شیطانی خود در برنامه ریزی برای یهودی سازی کامل قدس و نابودی هویت تاریخی و تمدنی قدس شریف، شهرک سازی، یورش به مسجدالاقصی و هتک حرمت ساحت مقدس آن، ملت مظلوم فلسطین را از خط پایدار مقاومت بازدارند و با خیال خام خود در اندیشه تداوم خط ترور در منطقه هستند.

امام جمعه ارومیه در ادامه پیام خود آورده است، ضروری است مسلمین با همدلی و خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی و حق طلبی را در جهان برافراشته و ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی است

روز قدس نماد ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی است