مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-06سياسي

روز قدس بسیج و انسجام جهان اسلام را به دنبال داشت


نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس گفت: نام گذاری روز قدس توسط امام(ره) به معنای بسیج جهان اسلام و نشکیل نیرو قدس به دست فرمانده ای مانند حاج قاسم سلیمانی بوده است.

- ، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی شامگاه پنج شنبه در برنامه نمادین به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: در قرآن هدف از خلقت را اینگونه بیان کرده که همه هستی برای بندگی خدا به وجود آمده و پیغمبران هم برای ترسیم راه عبودیت آمدند.

وی افزود: در واقع هدف همه پیغمبران تشکیل حکومت دینی و اسلامی بود تا یک نظامی در جامعه حاکم و راه بندگی و توحید ناب را نشان دهد و علیه بت ها، بت پرستی و طاغوت قیام کند.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس خاطر نشان کرد: مأموریت خدا به پیغمبران بندگی خدا و ترسیم توحید بود، توحیدی که اثبات خدا و نفی طاغوت است؛ قرآن صراحتاً بیان می کند هر پیغمبری برای هر امتی آمد که طاغوت زدایی کند و حق حاکم شود و همه اولیای الهی هم دنباله رو همین رسالت بودند.

برچیده شدن ظلم و ظهور دین وی ادامه داد: امام خمینی (ره) هم پرچم اسلام را را به دست گرفت تا نسل جوان زمان خود را با اسلام ناب آشنا کند؛ تکلیف امام (ره) مبارزه با طاغوت، ظلم، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس بسیج و انسجام جهان اسلام را به دنبال داشت

روز قدس بسیج و انسجام جهان اسلام را به دنبال داشت