مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-06اجتماعي

هواشناسی خراسان رضوی نسبت به آبگرفتگی و احتمال سیلاب هشدار داد


مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع بارش های رگباری توأم با رعد و برق در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ، آبگرفتگی و احتمال سیلاب هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع بارش های رگباری توأم با رعد و برق در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ، آبگرفتگی و احتمال 1400/02/17 استان مجددا تحت تاثیر سامانه بارش زا قرار خواهد گرفت که با تقویت آن طی هفته آینده انتظار داریم شاهد وقوع بارش های رگباری توام با رعدوبرق در سطح استان باشیم، لذا با توجه به این وضعیت هشدار شماره 07 مرکز پیش بینی این اداره کل با سطح زرد ارائه می گردد.

توصیف ناپایداری مورد انتظار: - وقوع بارش های رگباری توأم با رعد و برق در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ، آبگرفتگی و احتمال سیلاب.

- افزایش شدت وزش باد و احتمال بروز خسارت.

منطقه اثر: غالب نقاط استان به ویژه نیمه غربی و شمالی  اثرات مخاطره: - بارش های رگباری توام با رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ، وزش باد شدید - آبگرفتگی و سیلاب زمان پایان: سه شنبه 1400/02/21 توصیه: عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها به ویژه رودخانه های فصلی، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات ناشی از وزش باد شدید، احتیاط در ترددهای جاده ای، عدم صعود به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی خراسان رضوی نسبت به آبگرفتگی و احتمال سیلاب هشدار داد

هواشناسی خراسان رضوی نسبت به آبگرفتگی و احتمال سیلاب هشدار داد