مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:352021-05-06سياسي

مقاومت مسلمانان و حمایت از فلسطین، نابودی اسراییل را رقم می زند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: پیش بینی امام راحل و مقام معظم رهبری از نابودی اسراییل یک تحلیل سیاسی نیست بلکه عیناً سخن قرآن کریم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در سخنانی به مناسب روز جهانی قدس با تبریک فرا رسیدن روز قدس و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در این ماه اظهار داشت: مسأله قدس یکی از ابتکارات امام خمینی بود که در همان اوایل انقلاب، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به عظمت و تأثیرگذاری این روز افزود: مردم کشورمان هر سال بهتر از سال قبل این روز را گرامی داشتند و با راهپیمایی و تظاهرات در این روز، انزجار خود از صهیونیست های غاصب را اعلام کردند، البته امسال نیز متأسفانه به دلیل بیماری کرونا راهپیمایی حضوری همانند سال های گذشته برگزار نمی شود.

   وی بیان کرد: صهیونیست ها همیشه خیال تصرّف کشورهای اسلامی را داشته و شعار از نیل تا فرات را سر می دادند؛ آنان قطعاً به این اندازه نیز اکتفا  نمی کردند اما پس از گذشت 42 سال از نام گذاری و گرامیداشت روز قدس، هیچ یک از آرزوهای صهیونیست ها محقق نشده است؛ قطعاً آنان مأی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مسلمانان و حمایت از فلسطین، نابودی اسراییل را رقم می زند

مقاومت مسلمانان و حمایت از فلسطین، نابودی اسراییل را رقم می زند