مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-05-06سياسي

چرا امام بر زنده نگه داشتن روز قدس تاکید دارند؟


امام خمینی در پیامی که در دهم مرداد سال 60 به مناسبت روز جهانی قدس صادر کردند، بر زنده نگه داشتن این روز تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جی پلاس ، انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از ابتکاراتی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وسیله بنیانگذار جمهوری اسلامی شکل گرفت.

این روز، نماد مقابله با رژیم صهیونیستی است که مسلمانان و آزادگان جهان در هر نقطه به راهپیمایی پرداخته و علاوه بر محکوم کردن رژیم اشغالگر قدس، فریاد آزادی این سرزمین مقدس را سر می دهند.

مساله فلسطین و آزادی قدس شریف از جمله مسائلی بود که از اهمیت ویژه ای برای ) در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر اینکه مسلمانان و مستضعفان جهان باید بپا خیزند، آمده است: تا کی باید قدس شما در زیر چکمه تفاله های امریکا، اسراییل غاصب پایکوب شود؟ تا کی سرزمین قدس، فلسطین، لبنان و مسلمانان مظلوم آن دیار در زیر سلطه جنایتکاران به سر برند و شما تماشاچی باشید، و بعض حکام خائن شما آتش بیار آنان باشند؟ تا کی قریب یک میلیارد مسلمان در جهان و قریب صد میلیون عرب با کشورهای وسیع و ذخایر بی پایان، شاهد چپاولگری های شرق و غرب و ستمگری ها و قتل عامهای غیر انسانی آنان و تفاله های آنان باشند؟ تا کی تحمل جنایات وحشتناک بر برادران افغانستان و لبنان را نموده و به ندای آنان جواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا امام بر زنده نگه داشتن روز قدس تاکید دارند؟

چرا امام بر زنده نگه داشتن روز قدس تاکید دارند؟