مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-06اجتماعي

22 درصد از دانش آموزان چهارمحالی درگیر چاقی هستند


معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 22 درصد از دانش آموزان چهارمحال و بختیاری و 30 درصد دانش آموزان کشور درگیر چاقی هستند.

- خدایار قاسم پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: میثاق اجرای فعالیت های ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، چکیده آن این است که دانش آموز تک بعدی نباشد و در تمام ساحت ها پیشرفت کند که یکی از این ساحت ها زیستی و بدنی است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در شرایط کار می کرد به طوری که برای ساعت زنگ تفریح دانش آموزان طرح حیاط پویا اجرا می شد و جست و خیزهای دانش آموزان را ساختارمند کرده بودیم و در قالب اشکالی که در روی زمین مدرسه کشیده شده بود بازی می کردند.

خدایار قاسم پور افزود: در ساعات درس تربت بدنی 14 هزار ساعت درس تربیت بدنی اجرا کردیم که جز برنامه اصلی مدرسه است ولی با شیوع کرونا تمام این برنامه های اجرایی را از دست دادیم و ساعت بدن بچه ها با تعطیلی مدارس تغییر کرد و متوجه شدیم که  ساحت زیستی و بدنی یک نسل ممکن است تغییر کند زیرا ما به اجبار وارد زیست بومی شدیم که مهمترین شاخصه آن در خانه ماندن، قرنطینه و محدودیت در حرکت بود و محدودیت در حرکت وقتی که دانش آموز در خانه قرار دارد باعث تنبلی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 درصد از دانش آموزان چهارمحالی درگیر چاقی هستند

22 درصد از دانش آموزان چهارمحالی درگیر چاقی هستند