مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-06سياسي

روز جهانی قدس، روز اهتمام امت اسلام به مظلومیت فلسطین و مساله قدس شریف است


روز جهانی قدس، روز اهتمام و توجه امت اسلام به مظلومیت مردم فلسطین و مساله قدس شریف است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: روز جهانی قدس، روز اهتمام و توجه امت اسلام به مظلومیت مردم فلسطین و مساله قدس شریف است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد و در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، روز تبلور ایمان و روز اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسأله قدس شریف است.

روزی که حمایت از قدس شریف و همبستگی مؤمنانه مردم با آرمان فلسطین طرح ها و نقشه های استکبار و حامیانش را برهم می زند و تلاش سازش کاران برای به فراموشی سپردن مسأله فلسطین را بی ثمر می کند.

امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال های گذشته برگزار نمی شود و با توجه به مسأله شیوع جهانی ویروس کرونا مردم ما حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد، اما این روز هیچ گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهد گذاشت اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود.

امروز بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی (ره) را در منطقه و در محور مقاومت می بینیم که ابرقدرت های جهان و دنباله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی قدس، روز اهتمام امت اسلام به مظلومیت فلسطین و مساله قدس شریف است

روز جهانی قدس، روز اهتمام امت اسلام به مظلومیت فلسطین و مساله قدس شریف است