مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:202021-05-06سياسي

موشک های مقاومت خواب را برای صهیونیست ها حرام کرده است


در بیانیه بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قدس آمده است: امروز موشک های مقاومت خواب را بر چشمان صهیونیست ها حرام کرده است؛ مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی است و این الگو در جهان اسلام در حال رشد و پیشروی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بسیج اساتید، طلاب و روحانیون چهارمحال و بختیاری در آستانه روز قدس بیانیه ای مشترک صادر کردند؛ متن این بیانیه بدین شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره مبارکه اسراء، آیه 1) 42 سال از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ، از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) می گذرد و مسأله قدس شریف و فلسطین همچنان به عنوان یک مساله مهم بین المللی و اولویت نخست جهان اسلام مطرح است.

سال هاست قصّه پر غصّه فلسطین را برای ما مسلمانان و همچنین آزادیخواهان جهان به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام یادآوری می کند.

مظلومیت قدس شریف و اندوه دیرینه جهان اسلام برای ملت مقاوم و صبور فلسطین که در جور ستمگرانی خون ریز و کودک کش گرفتار شده اند، دردی و رنجی آزاردهنده و جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های مقاومت خواب را برای صهیونیست ها حرام کرده است

موشک های مقاومت خواب را برای صهیونیست ها حرام کرده است