مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-06پزشكي

پیامد سرمایه گذاری روی ماما، بهبود همه شاخص های سلامت است


رییس دانشگاه با اشاره به کارنامه درخشان جامعه مامایی دانشگاه در اپیدمی کرونا گفت: با تلاش جامعه مامایی شاهد کاهش شاخص مرگ و میر مادران باردار و نوزادان در نیمه دوم سال 99 در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بودیم .

- رییس دانشگاه با اشاره به کارنامه درخشان جامعه مامایی دانشگاه در اپیدمی کرونا گفت: با تلاش جامعه مامایی شاهد کاهش شاخص مرگ و میر مادران باردار و نوزادان در نیمه دوم سال 99 در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بودیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت روز ماما و تجلیل از فعالان و تلاشگران نمونه مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه با حضور دکتر زالی رییس دانشگاه، دکتر بهادری معاون امور بهداشتی دانشگاه، دکتر حائری مشاور رییس دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

دکتر زالی رییس دانشگاه ضمن تبریک روز جهانی ماما به همکاران پرتلاش مامایی دانشگاه از تلاش های آنان در حوزه های مختلف آموزش، بهداشت و درمان دانشگاه به ویژه در ایام شیوع کرونا قدردانی کرد.

وی شعار امسال روز جهانی ماما مبنی بر سرمایه گذاری بر روی ماما را باعث بهبود و اصلاح همه شاخص های سلامت برشمرد و آن را واقع یک استراتژی مهم در راستای افزایش جمعیت، کاهش زایمان پرخطر، فرزندآوری، غربالگری بیماری های زنان و بارداری، سلامت بلوع و یائسگی در زنان، کاهش مرگ و میر نوزاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد سرمایه گذاری روی ماما، بهبود همه شاخص های سلامت است

پیامد سرمایه گذاری روی ماما، بهبود همه شاخص های سلامت است