مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-06سياسي

افتتاح متروی پرند هم به تعویق افتاد/ معضل مالی کماکان دلیل اصلی تاخیر در اجرای طرح


ساخت مترو پرند به کندی پیش می رود و تمام تلاش ما در مجموعه فرمانداری و مسؤولان زیربط در شهر پرند این است که با همراهی سایر دستگاه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم امروز در نشست بررسی مسائل و تسریع بخشیدن و رفع مشکلات بهره برداری از مترو، اظهار کرد: تاکنون برخی از مشکلات مرتفع شده و کار روی غلطک افتاده است اما معضل مالی کماکان دلیل اصلی تأخیر در اجرای طرح است.

وی در ادامه گفت: ساخت مترو پرند به کندی پیش می رود و تمام تلاش ما در مجموعه فرمانداری و مسؤولان زیربط در شهر پرند این است که با همراهی سایر دستگاه ها، این پروژه را به سرانجام برسانیم تا مطالبه دیرینه مردم شهر پرند محقق شود.

فرماندار رباط کریم با اشاره به اینکه 3 خرداد ماه سال جاری قرار بود مترو پرند راه اندازی شود، عنوان کرد: با توجه به این که روند اجرایی احداث و تکمیل مترو پرند به دلیل مشکلات مالی کند است، راه اندازی مترو پرند به تعویق خواهد افتاد.

ملکشاهی در ادامه افزود: ما از و ارزان در پرند دانست و بیان کرد: سال ها شنیده شدن صدای مترو در شهرپرند درخواست به حق شهروندان است، از این روی، پس از رایزنی های لازم، مقرر شد جلسه ای در استانداری به ریاست استاندار تهران و با حضور فرماندار رباط کریم، شهردار پرند و مدیر عامل شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح متروی پرند هم به تعویق افتاد/ معضل مالی کماکان دلیل اصلی تاخیر در اجرای طرح

افتتاح متروی پرند هم به تعویق افتاد/ معضل مالی کماکان دلیل اصلی تاخیر در اجرای طرح