مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-06سياسي

ایجاد منطقه آزاد اینچه برون باعث توسعه همه جانبه گلستان می شود


دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: با ایجاد منطقه آزاد اینچه برون، شاهد توسعه همه جانبه در گلستان و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خواهیم بود.

- ایسنا/گلستان دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: با ایجاد منطقه آزاد اینچه برون، شاهد توسعه همه جانبه در گلستان و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خواهیم بود.

غلامعلی کوهساری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بحث ایجاد منطقه آزاد اینچه برون از سال 1392 مطرح شده است، اظهار کرد: این موضوع دو بار هم در مجلس نهم پیگیری شد؛ یک بار مغایر با برنامه پنجم توسعه دانسته شده بود و نمایندگان مجلس به آن رای نداند و بار دوم بعد از در سفر رییس جمهور به استان گلستان و وعده ای که داده شد، مجدداً لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه برون به مجلس ارسال و در نهایت در مجلس رای آورد و به شورای نگهبان ارسال شد.

وی افزود: شورای نگهبان ایراداتی به این لایحه مطرح کرد که بعد از اصلاحات آن با تصمیم نهایی از سوی نمایندگان مجلس به خاطر عدم رای از سوی شورای نگهبان، به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد که در نهایت روز گذشته در مجمع به تصویب رسید.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: با ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در شرق دریای خزر می توانیم مراودات تجاری و بازرگانی کشورمان را با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه آزاد اینچه برون باعث توسعه همه جانبه گلستان می شود

ایجاد منطقه آزاد اینچه برون باعث توسعه همه جانبه گلستان می شود