مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-06بين الملل

اعتراض سوریه به حمایت شورای امنیت از اسراییل


سوریه در نامه ای به رییس شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه را تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی دانست و گفت که سوریه بر حق خود در مقابله با تجاوزات اسراییل تاکید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سوریه با تأکید بر اینکه حملات مکرر رژیم صهیونیستی علیه خاک، حاکمیت و استقلال این کشور، ثبات منطقه و صلح و امنیت بین المللی را تهدید می کند، گفت که رژیم اشغالگر همچنان از چتر حمایتی ارائه شده توسط دولت هایی شناخته شده و عضو دائم شورای امنیت استفاده می کند که آن را به ادامه تجاوزات، اشغالگری و نقض مکرر قوانین بین المللی تشویق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل و رییس شورای امنیت گفت: رژیم اسراییل با ارتکاب تجاوز جدید علیه خاک سوریه روز چهارشنبه پنجم ماه مه منطقه ساحلی جنوب غرب شهر لاذقیه و منطقه مصیاف در غرب استان حماه را هدف حمله موشکی قرار داد که به شهادت یک غیرنظامی و زخمی شدن شش نفر دیگر از جمله یک مادر و کودک منجر شد علاوه بر خسارات مالی که برجای گذاشته است.

وی افزود: رژیم اسراییل در تجاوزی دیگر بامداد امروز ششم ماه مه ریف قنیطره را با بالگرد هدف گرفت و یک راکت به سمت شهرک جباتا الخشب شلیک کرد که خسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض سوریه به حمایت شورای امنیت از اسراییل

اعتراض سوریه به حمایت شورای امنیت از اسراییل