مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-06اقتصادي

پیش بینی بهره مندی 50 میلیاردی اسدآباد از منابع مختلف در سال جاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: هر ساله در کمیته برنامه ریزی حدود 25 میلیارد تومان در قالب دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان اسدآباد بهره مند می شود که در ارزیابی های انجام شده پیش بینی شده در سال 1400 هم این شهرستان از رقمی حدود 50 میلیارد .

- ایسنا/همدان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: هر ساله در کمیته برنامه ریزی حدود 25 میلیارد تومان در قالب دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان اسدآباد بهره مند می شود که در ارزیابی های انجام شده پیش بینی شده در سال 1400 هم این شهرستان از رقمی حدود 50 میلیارد تومان از منابع مختلف بهره مند شود.

سیداسکندر صیدایی شامگاه پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه در جلسه توسعه و برنامه ریزی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با این میزان اعتبار پیش بینی می شود شهرستان اسدآباد در سال 1400 خیز خوبی بردارد و جهت گیری و فعالیت های وسیع تری را انجام دهد.

وی با بیان اینکه پروژه های تأثیرگذار و بزرگی در شهرستان اسدآباد در دست اجرا و اقدام قرار دارد، تصریح کرد: شهرستان اسدآباد دارای بسترهای توسعه خوبی بوده و با نگاه برنامه محوری که در استان حاکم است، جهت گیری های چشمگیری ظرف دو سال در سند راهبردی استان در برش شهرستانی در اسدآباد به تبع سطح استان انجام گرفته و در دست انجام قرار دارد که برخی از این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بهره مندی 50 میلیاردی اسدآباد از منابع مختلف در سال جاری

پیش بینی بهره مندی 50 میلیاردی اسدآباد از منابع مختلف در سال جاری