مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-06بين الملل

185 شخصیت اسراییلی: حاضریم در تهیه اسناد جنایات جنگی اسراییل همکاری کنیم


185 شخصیت علمی و ادبی اسراییلی در نامه ای به دادگاه لاهه گفتند که حاضر به همکاری در راستای اثبات جنایات جنگی این رژیم علیه فلسطینی ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 185 شخصیت علمی، فرهنگی و ادبی ساکن در سرزمین اشغالی امروز (پنج شنبه) در نامه ای به فاتو بنسوده دادستان دادگاه کیفری بین المللی در لاهه، از وی خواستند تا توجیحات رژیم صهیونیستی در خصوص جنایات جنگی خود علیه فلسطینی ها را باور نکند.

به نوشته وبگاه دهها مورد جنایت جنگی در اراضی اشغالی است که درباره عمده آن ها هیچ زمانی تحقیقی صورت نگرفت و تنها در موارد اندکی تحقیقات سطحی پیش رفته و در نهایت نیز رأی تبرئه صادر شده است.

امضاء کنندگان این نامه در ادامه مواردی از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین را ذکر کرده و نوشتند: اقدامات تبعیض آمیز بی شمار، محدودیت های رفت و آمد، مصادره اراضی فلسطینی ها برای شهرک نشینان، مجازات دسته جمعی، بازداشت های بی مورد، بازداشت های طولانی مدت بدون سپری شدن مراحل دادرسی، زندانی کردن غیر قانونی در خارج از اراضی اشغالی، یورش های پر تکرار به خانه ها و روستاها، تخریب خانه ها و ساختمان ها، ممانعت از دسترسی به نیازهای اولیه از جمله آب، لغو مجوز سکونت، ممانعت فلسطینیان از ورود به زمین های کشاورزی خود و محاکمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 شخصیت اسراییلی: حاضریم در تهیه اسناد جنایات جنگی اسراییل همکاری کنیم

185 شخصیت اسراییلی: حاضریم در تهیه اسناد جنایات جنگی اسراییل همکاری کنیم