مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-06اجتماعي

بزرگترین مرکز نگهداری کودکان یتیم در چابهار کلنگ زنی شد


بزرگترین مرکز نگهداری کودکان یتیم، کارگاه تولیدی، اشتغال و کلینک تخصصی توانبخشی بهزیستی با حضور خیرین در چابهار کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، ظهر امروز بزرگترین مرکز نگهداری ایتام (یتیم خانه )و کارگاه تولیدی و اشتغال و کلینک خدمات تخصصی توانبخشی بهزیستی شهرستان چابهار در زمینی به مساحت 900مترمربع در اداره بهزیستی چابهار کلنگ زنی شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار در این مراسم اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده این پروژه در دو طبقه باکمک خیرین احداث خواهد شد که در طبقه اول دو کارگاه تولیدی و اشتغال و کلینک خدمات تخصصی توانبخشی و در طبقه دوم مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با اعتباری حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان کلنگ زنی شده و پیش بینی می شود این پروژه  طی سه سال به بهره برداری برسد.

حسن تاوانه گفت: باهمت مشارکت های مردمی و موسسات خیریه نهادهای انقلابی پیش از این با اعتباری مبلغ 4میلیارد تومان کمک وسایل توانبخشی معلولین شامل ویلچ، تخت حمام معلولین، کالسکه کودکان ویژه معلولین شهرستانهای چابهار ایرانشهر، دلگان، کنارک ، مهرستان، قصرفند، نیکشهر و فنوج دشتیاری تامین، هزینه و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز نگهداری کودکان یتیم در چابهار کلنگ زنی شد

بزرگترین مرکز نگهداری کودکان یتیم در چابهار کلنگ زنی شد