مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-06سياسي

فرزندان خمینی کبیر برای محو کردن زودتر رژیم صهیونیستی تلاش می کنند


جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: فرزندان خمینی کبیر تلاش می کنند تا رژیم خبیث صهیونیستی را ولو یک روز زودتر محو کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه به مناسبت روز قدس اعلام کرد:  فرزندان خمینی کبیر تلاش می کنند تا رژیم خبیث صهیونیستی را ولو یک روز زودتر محو کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم (سوره قصص آیه 5) روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

امام خمینی(ره) جهان سال هاست که با آلودگی عظیم منتشر شده از یک مرکز ما را از اجرای راهپیمایی عظیم روز قدس، آن میراث گرانقدر امام راحل(ره) بازداشته است و مانع از راهپیمایی خیابانی در حمایت از مستضعفین جهان و بخصوص ملت عزیز فلسطین شده است، ملت شریف و انقلابی ایران و سایر ملت های آزاده ی جهان را همچون سال های گذشته دعوت به استفاده از بستر فضای مجازی جهت به تصویر کشیدن جنایات هولناک این رژیم کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان خمینی کبیر برای محو کردن زودتر رژیم صهیونیستی تلاش می کنند

فرزندان خمینی کبیر برای محو کردن زودتر رژیم صهیونیستی تلاش می کنند