مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 14:302021-05-06سياسي

تکذیب جلسات رسمی شورای نگهبان با نامزدهای انتخابات/ دیدارها غیررسمی بوده است


هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان روز پنجشنبه درباره این که آیا شورای نگهبان جلساتی با داوطلبان احتمالی ریاست جمهوری داشته است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه این شورا تاکنون جلسه ای رسمی با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری نداشته است، گفت:شورای نگهبان در چارچوب اختیاراتش مقرر کرد داوطلبان هنگام ثبت نام، حداقلی از مدرک تحصیلی،سوابق مدیریتی وشرط سنی داشته باشند و این اصلاحیه برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.

هادی طحان نظیف روز پنجشنبه درباره این که آیا شورای نگهبان جلساتی با داوطلبان احتمالی ریاست جمهوری داشته است، گفت: شورای نگهبان تا فرایند ثبت نام آغاز نشود کاری را انجام نمی دهد و تاکنون شورا جلسه ای با داوطلبان نداشته است ولی نافی این نیست که بگوییم با کسی نیز دیداری نشده است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان افزود: بعضی داوطلبان ممکن است با بعضی از اعضای شورا جلساتی داشته باشند بالاخره بازار جلسات و رایزنی ها در ایام انتخابات داغ است و هرچه جلوتر می رویم داغ تر می شود اما این به معنای جلسات رسمی با شورا نیست.

طحان نظیف درباره این که آیا برخی داوطلبان با شما نیز جلسه ای داشته اند، گفت: ممکن است، بالاخره هم در شورا و هم در مجلس برای مصوبات تردد دارم برخی افراد را دیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب جلسات رسمی شورای نگهبان با نامزدهای انتخابات/ دیدارها غیررسمی بوده است

تکذیب جلسات رسمی شورای نگهبان با نامزدهای انتخابات/ دیدارها غیررسمی بوده است