مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-06اقتصادي

تولید لوازم خانگی 24 درصد افزایش یافت


رییس انجمن لوازم خانگی ایران از افزایش 24 درصد تولید لوازم خانگی در سال 99 خبر داد.

- به نقل از صدا و سیما، از افزایش 24 درصد تولید لوازم خانگی در سال 99 خبر داد و گفت: پیش بینی برنامه تولید برای سال 99 از نظر تعداد حدود 12 میلیون عدد اعم از لوازم خانگی کوچک و بزرگ بود که این رقم تا پایان سال به حدود 15 میلیون افزایش یافت که نشان دهنده رشد 24 درصدی تولید در کشور است.

وی افزود: همزمان در خدمات پس از فروش، کیفی سازی محصولات، بومی سازی حداکثری و صادرات رشد خوبی داشتیم و سال گذشته 345 میلیون دلار انواع محصولات لوازم خانگی به خارج از کشور صادر شد.

هاشمی با بیان اینکه تولید لوازم خانگی در کشور به لحاظ انرژی و نیروی کار ارزان و شرایط جغرافیایی یک مزیت محسوب می شود گفت: باید از این صنعت بیش از این حمایت کرد.

رییس انجمن لوازم خانگی ایران در خصوص بازگشت شرکت های خارجی به کشور در صورت رفع تحریم ها نیز گفت: باید مراقب باشیم به هیچ عنوان محصول نهایی وارد کشور نشود و سیاست های کشور را به نحوی تدوین کنیم که از واردات محصولات خارجی جلوگیری شود.

هاشمی گفت: در سال 99 تولیدکنندگان داخلی با وجود محدودیت ها، تنگناهای ارزی و تحریم های بین المللی نشان دادند به چنان بلوغی رسیده اند که نه تنها تولیدات خود را از لحاظ کمی افزایش دادند بلکه در زمینه عمق بخشی به ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لوازم خانگی 24 درصد افزایش یافت

تولید لوازم خانگی 24 درصد افزایش یافت