مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-06پزشكي

فوت 7 بیمار/ 3 مورد کرونای هندی در بوشهر تایید شد


رییس دانشگاه علوم پرشکی بوشهر از فوت 7 بیمار کرونایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند بستری های کرونا یی در بیمارستان های استان بوشهر نزولی شده است و شاهد کاهش بستری های روزانه هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: طی شبانه روز گذشته 77 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده و در این مدت 82 بیمار نیز با حال خوب از این بخش ها مرخص شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در حال حاضر 347 نفر در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که 43 نفر تحت مراقبت ویژه بوده و 12 نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

وی توضیح داد: طی 24 ساعت اخیر متاسفانه 7 بیمار کرونایی در استان بوشهر فوت کردند و با این حساب تاکنون هزار و 73 نفر در استان به خاطر کرونا جان خود را از دست داده اند.

کشمیری عنوان کرد: 19 تبعه هندی و 2 تبعه پاکستان ی از دو هفته پیش وارد استان بوشهر شده بودند که آزمایش های کرونای آنها انجام که 9 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند و پس از اعلام نتیجه کرونای این افراد بلافاصله قرنطینه آنها آغاز شد و آزمایش های پیشرفته نیز از این افراد صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 7 بیمار/ 3 مورد کرونای هندی در بوشهر تایید شد

فوت 7 بیمار/ 3 مورد کرونای هندی در بوشهر تایید شد