مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-06فناوري

رفع مشکلات شبکه تلفن همراه از طریق تماس با سامانه 9990


سامانه رایگان 9990 مرکز تماس تلفن همراه اول، به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته پاسخگوی سئوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ایزدی ضمن اشاره به ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان محترم تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود : مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعال سازی و اتصال به اینترنت همچنین دریافت راهنمایی در خصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه و رومینگ  بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری  با این سامانه شبا نه روزی تماس حاصل نمایند.

وی اظهار داشت: در این سامانه پاسخگو، شماره 9990 برای تماس با تلفن همراه و شماره 09129990 جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.

ایزدی ضمن تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به اهالی فارس، اظهار داشت: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیر ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات صورت حساب، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن می باشد.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات شبکه تلفن همراه از طریق تماس با سامانه 9990

رفع مشکلات شبکه تلفن همراه از طریق تماس با سامانه 9990