مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-06ورزشي

درخواست کمک فدراسیون فوتبال از قوه قضاییه


فدراسیون فوتبال در خصوص انتقال مالکیت ساختمان این فدراسیون و باشگاه پرسپولیس توسط شرکت سرمایه گذاری شستا بیانیه ای را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سایت فدراسیون فوتبال نوشت: روز گذشته مشخص شد که ساختمان فدراسیون فوتبال و نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس که در تملک فدراسیون بوده به دلیل بدهی 90 میلیاردی این فدراسیون به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، واگذار شده است.

دو میلیون دلاری که فدراسیون جهت پرداخت دستمزد ویلموتس از شستا قرض گرفته بود حالا تبدیل به بدهی نود میلیاردی شده و ظاهرا راهی جز ضبط اموال فدراسیون برای شستا نمانده بوده است.

فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به این اتفاق که موجی از انتقادات را به همراه داشت، بیانیه ای را صادر کرد که در ادامه می خوانید: * در سایت رسمی فدراسیون فوتبال آمده است: در شرایطی که فدراسیون فوتبال علیرغم همه محدودیتها، مشکلات و تنگناهای مالی و غیر مالی باقیمانده از قبل، در مسیر آماده سازی تیم ملی فوتبال جهت حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بوده و چشم انتظار حمایت همگان می باشد؛ مورد شدیدترین بی مهری، اقدامات نابخشودنی و فراموش نشدنی از جانب شرکت سرمایه گذاری شستا در حق فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک فدراسیون فوتبال از قوه قضاییه

درخواست کمک فدراسیون فوتبال از قوه قضاییه